vineri, 19 noiembrie 2010

Dragoste de....mine!

            Cand durerea te apasa, brusc observi ca nu'ti prea pasa... Ca esti bleg si'ar fi mai bine, sa te gandesti si la tine. Multe palme de la viata, mi'au fost trase peste fata, Si acum ma intreb pe mine, "Daca nu eu, atunci cine?", Cine as vrea eu sa'si doreasca, sa ajunga sa iubeasca, sau macar sa ma cunoasca...
           Asa este in lumea mea, sa ma vada cine'o vrea, caci atat cat eu ma vad, poa' sa fie si prapad. Si chiar daca'i tragedie, las' sa fie... Daca eu m'apreciez, stiu cu ce ma etalez si ce vreau subliniez, in final ce pot obtine? Dragoste, ca doar nu profit de mine. De aia e bine cat traiesti, sa inveti sa te iubesti, sa ai drag sa te vinzi greu, sa nu fi vandut mereu.
           Se intampla sa mai pici, in gropi mari sau in gropi mici...Si de groapa e prea mare, o sa ai zile amare, ca o sa vrei sa iesi la aer si o sa vezi cat esti de fraier, ca acolo esti doar tu cu tine si vrei sa te ajute, cine? Numai atunci vezi de poti, din belele singur sa te scoti.
          Indrageste'te cat poti de tare, fa din tine un om mare, fa din tine un ideal si transforma'l in real!
          Sunt la fel ca inainte, dragostea imi vine'n minte! Ma iubesc cat pot de mult, fac din mine altar de cult, caci oricat ai fi iubit, toti ajungem la sfarsit. Si in sfarsit ce ai lua cu tine? Tu poti lua ce vrei, iar eu... pe mine!

Un comentariu:

  1. In viata aproape tot ce inseamna "esec" reprezinta un "sut in fund" si un pas inainte spre ceva mai bun, o sansa de a te redescoperi cine esti cu adevarat, daca ai puterea sa mergi sau nu mai departe, daca devii demn de mila sau de admiratie pentru cei din jur. Poate a luat totul celalalt cand a plecat insa amintirile au ramas si fac parte din tine.

    RăspundețiȘtergere