luni, 22 noiembrie 2010

Dragostea de frate

            Daca cineva m'ar intreba unde am intalnit prima data dragostea , i'as spune ca aici in casa mea. Nici nu incepusem sa vad bine lumea cu ochii si deja o fata ma strangea in brate, ma alinta, ma saruta si imi spunea ca ma iubeste. Eram prea mic sa imi dau seama, nu puteam sa inteleg acele cuvinte, dar ma simteam in siguranta si asta era tot ceea ce conta. Am mai crescut si apoi am inteles, ca fata aceea, cu ochii mari si verzi, care avea grija de mine si'ar fi facut orice sa imi fie bine, era parte din mine. Mereu in preajma mea, mi'a fost si mama si prietena si sfatuitor, dar mai presus de toate mi'a fost sora pan' la moarte. Ei ii multumesc pentru ca m'a invatat sa iubesc. Ea a sadit in mine o floare, care a inflorit in marea ei splendoare si mi'a umplut sufletul de ardoare.
             Ce pot sa zic, intr'adevar am fost un norocos. Am avut avantajul de a avea o femeie puternica. langa mine, inca de cand ma stiu. Ea m'a facut sa ma simt iubit si tot ea m'a invatat ca dragostea nu trebuie sa o tii doar pentru tine, ci trebuie sa o imprastii peste tot in jurul tau. Trebuie sa recunosc, ca am fost si mai norocos de atat pentru ca Dumnezeu mi'a dat nu una, ci doua surioare.
             Asadar, dragostea, in formele ei incipiente, am inceput sa mi'o canalizez catre cele doua surioare, iar cea mica a invatat si ea de la mine si surioara noastra mai mare ce este dragostea.
             Dragostea intre frati e un sentiment foarte puternic, atat de puternic incat il iei cu tine in mormant. Orice s'ar intampla, eu nu as renunta la dragostea pe care le'o port lor si stiu, ca nici ele, pentru nimic in lume nu ar inceta sa ma iubeasca. In cine oare iti poti pune baza mai mult, daca nu intr'un frate? Cu cine oare, daca nu cu el, te poti deschide ca o carte? Cine oare este acolo pentru tine, oricat ar fi de departe? Cine te iubeste neconditionat si si'ar da viata pentru tine? Cine altcineva ar putea sa'ti spuna "Te iubesc!" si tu sa nu ai niciun dubiu? Raspunsul la toate aceste intrebari il stiu toti cei care au frati si/sau surori.
            Dragostea mea si a lor e la fel de puternica si in prezent, suntem unul pentru toti si toti pentru unul. Le multumesc, caci eu trec printr'o perioada foarte grea si doar ele au puterea, se lupta si reusesc sa ma mentina pe linia de plutire. Ce m'as fi facut oare daca nu erau ele? Mai mult ca sigur ca numai eram nici eu...
             Cineva mi'a furat dragostea! S'a intamplat si in trecut, s'a intamplat si in prezent si poate o sa se intample si in viitor. Dar oricat as avea de suferit si indiferent de cate ori am sa cad, stiu ca ele imi vor intinde mana sa ma ridice si nu numai atat, ci vor si reusi sa ma ridice.
             Pe lumea asta mule lucruri pot fi furate, in ceea ce ma priveste....NICIODATA, dragostea de frate!

Un comentariu:

  1. Atat sora ta cea mare,cat si eu, sora ta cea mica, vom fi mereu alaturi de tine si te vom sprijini in momentele grele ale vietii si nu numai.
    In viata te ridici si cobori pentru ca asa este in viata...sunt momente bune, momente mai putin bune....viata este o experienta pe care o acumulezi treptat si trecand prin momente mai putin bune vei invata sa traiesti la o alta intensitate momentele frumoase....
    Toti coboram si ne ridicam, dar nu toti au o familie ca a ta, asa ca, fi fericit pentru ca nu vei fi niciodata singur, vei avea mereu dragostea parintilor si surorilor tale, care te iubesc neconditionat si asta inseamna mult!!!

    RăspundețiȘtergere