marți, 30 noiembrie 2010

Iubesc

Iubesc ce vad si ce ascunzi
Iubesc ce arati si ce insinuezi
Iubesc ce esti sau imi imaginez
Te iubesc in ochii altora si in ai mei
Iubesc ce aduci si ce arunci
Iubesc intrebarile tale, raspunsurile tale
Iubesc indoielile tale si siguranta ta
Te iubesc simplu si complex

Iubesc ce spui, iubesc cand taci
Iubesc amintirile tale, uitarile
Iubesc mirosul tau, parfumul tau
Iubesc sarutul tau si distanta ce ne desparte

Si iubesc ce iubesti, eu te iubesc
Te iubesc pentru iubirea fara doua fete
Te iubesc si de as putea sa nu iubesc
Sa stii ca te-as iubii la fel

Si iubesc ce iubesti, eu te iubesc
Te iubesc pentru iubirea ce mi-o daruiesti
Te iubesc cu mandria de a te iubii
Pentru ca m-am nascut pentru a te iubii

Iubesc ce esti si ce poti fi
Iubesc ce afirmi si ce negi
Iubesc ce spui si ce gandesti
Te iubesc cu patima si cu pacat
Iubesc ce atragi si ce lasi
Iubesc fericirea ta si tristetile tale
Te iubesc trup si suflet
Te iubesc in crizele tale si in linistea ta
Iubesc ce ceri si daruiesti
Iubesc mangaierile tale si ofensele tale
Iubesc instantele tale si eternul
Te iubesc in cerul tau, in iadul tau

Si iubesc ce iubesti, te iubesc
Te iubesc pentru iubirea fara doua fete
Te iubesc si de as putea sa nu iubesc
Sa stii ca te-as iubii la fel

Si iubesc ce iubesti, te iubesc
Te iubesc pentru iubirea ce mi-o daruiesti
Te iubesc cu mandria de a te iubii
Pentru ca m-am nascut pentru a te iubii

..dedicat fetei pe care nu am gasit-o inca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu